25 Nisan 2009 Cumartesi

Maddeler Halinde Ben..

Limonlu Kek'imden devraldığım bayrakla kendimi kendi gözümden anlatmaya başlıyorum..

Fazla düşünmeye gerek yok, titizlikle başlamalıyım.. Temizlik ve düzenle ilgili çok katı kurallarım vardır. Başta eve ayakkabıyla girilmesine ya da herhangi bir şekilde sokak kapısının dışındaki pisliğin evin içine sokulmasına tahamamül edemem. Evde herşeyin derli toplu olması da benim için çok önemlidir.. Cuma günü okuldan gelince camların kirlendiğini farkedersem içime dert olur, oturur cam silerim.. Neyse, bu konuda yazacak şey çok, en iyisi ben diğer maddelere geçeyim..

Hem çok kolay mutlu olurum, hem çok kolay ağlarım.. Parlayan güneş yüzümü güldürür, trafik lambalarında arabaların arasında elini açan yaşlı amca gözlerimi doldurur..

Düzen, plan, program ve organize olmak tam bana göre şeylerdir!

Çiçekleri çok severim.. Evlendiğimden beri balkonumda çiçek yetişiriyorum, sanırım annemi çiçeklerle konuşurken göre göre ben de merak saldım..

Yeni yerler gezip keşifler yapmaya bayılırım.. Bunu yapanları okumak ve izlemekten de büyük keyif alırım..

Her zaman düşünürüm.. Zihnim bir an boş kalmaz, elimde değil.. Ufak, önemli, acil, detay ne var ne yoksa düşünürüm..

Ben de Pelin'i, Pelin'i, Betül'ü, Yasemin'i merak ediyorum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder