23 Nisan 2009 Perşembe

DİKEY PASTA

DİKEY PASTA
Öncelikle hepimize hayırlı cumalar arkadaşlar bugün dikey pasta yaptım.Biraz uğraştırıcı bir pasta.Netten tanıştığımız yorumlarını okuduğum zaman içimin açıldığı arkadaşlarımdan havvanurcum sormuş bu kadar hamur işi yapılan bir evde kilolar ne alemde diye,benim kilom 58-62 arası gidip geliyor.1.68 boya göre iyiyim Allaha şükür ,çevremdeki arkadaşlarımda çok sorarlar ne yapıyonda kilo almıyon diye.
Çok sevdiğim huyum boş durmayı ve oturmayı sevmiyorum.Beş tane boyun fıtığına, arada ziyarete gelen tansiyoma ve kronik kansızlığıma rağmen hareketli bir yaşamım var.Allaha çok şükür halimize Rabbim bu günlerimizi aratmasın diye dua ediyorum.
Uzun dir zaman önce acemi şefte görmüştüm bu pastanın şeklini. Pastam malum ovaletli pandispanya,kreması çok memnun kaldığım tarifim burada,pandispanyayı fırın tepsisinde pişirdim.soğuyunca üç parmak eninde üç parçaya kestim.Kremayı pandispanya parçalarına sürdüm. Bir parçasını kendi etrafında doladım ,diğer parçalarıda yuvarlağıma ekledim.Kenarlarına ve üstünü şantiyla kapladım ,şeker hamuruyla süsledim.Pastamı etkinliğin ev sahibi gönülden gelen tatlar arkadaşıma yolluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder