17 Nisan 2009 Cuma

OVALEKSLİ KEK


OVALEKSLİ KEK
Bugün kek yaptım ama ovaleksli yaptım ovaleksin methitini çok duydum hazır pastaların lezzeti olmasının sebebi ovalekmiş pasta kalıptan bende ovaleks aldım deneme amaçlı olduğu için az olsun diye 5liralık aldım az dediğime bakmayın çok bereketli bana bir sene yeter.
Bir çok arkadaşımın sitesinde ovaleks katılan kekler gördüm ben kendi tarifimle yaptım pamuk gibi yumuşak ve çok hafif kek oldu her zaman kullandığım baton kalıbı kullandım her zaman keki çıkarırken sorun olurdu bu sefer çok rahat kalıbtan çıkıverdi.
Kekimi missgibi arkadaşıma gönderiyorum,tarife geçeyim artık dimi.
2 yumurta
2/3 su bardağı şeker
2/3 su bardağı süt
Bir buçuk su bardağı un
2/4 paket kabartma tozu
1 çay kaşığı ovaleks
2/4 çay bardağı sıvıyağ
Bütün malzemeleri önce 3 dk orta sonra 3 dk hızlı ayarda çırptım.Hamuru çırpılırken hazır pandispanya unundan yapılan hamur gibi oluyor.Kalıba döktüp ısıtılmış fırında pişirdim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder