23 Nisan 2009 Perşembe

23 NİSAN VE TEK KİŞİLİK PASTALAR

Bu gün alışverişten dönerken ilkokul çocuklarının okuduğu okulun önünden geçtim cıvıl cıvıl çocuklar rengarek kıyafetlerle tören yapıyorlardı.Alışverişimi yapıp eve yaklaşırken 12-13 yaşlarında eli yüzü boyalı elinde boya sandığı olan bir çocuk gördüm .Bu gün onunda bayramı ama kim bilir hangi şartlar nedeniyle o bayramını yaşayamıyor.Hepimiz aynı dünyada yaşıyoruz ama ,yaşanan hayatlar hayatlar çok farklı Allah hepimize özelliklede çocukken çocukluğu yaşayamadan büyüyen çocuklara yardım etsin.

Arkadaşlar ben iyisimi pastama geçeyim tarifi buradaki pastamın aynısı yalnızca ovaleti kullandığım için bütün malzemeleri bir kerede kaba koyup karıştırdım.
Minik pastalarıma aynı zamanda etkinliğe gönülden gelen tatlara gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder