28 Ocak 2010 Perşembe

ZEYTİN SALATASI (ZEYTİN PİYAZI)

Zeytin salatasının tarifini vereceğimi söylemiştim,işte huzurlarınızda.Malzemelerin çoğunu göz kararı koydum ,sizde isteğinize göre azaltıp çoğaltabilirsiniz.

Malzemeler:

3 avuç kadar yeşil zeytin
6-7 adet konserve mantar
3-4 adet kornişon turşu
3-4 dal tazesoğan
iki yemek kaşığı kadar çekilmiş ceviziçi
maydanoz
limonsuyu
zeytinyağ
tuz

YAPILIŞI:

Zeytinleri ince ince kıyın(ben biberlisini almıştım sizde ister böyle ister bibersiz alabilirsiniz )
Mantarlarıda yıkayıp ince ince kıyın.Turşularıda kıyıp her üçünü bir kasede karıştırın.(ben biraz büyük boy turşu vardı onu kullandım)Taze soğanları ve maydanozları kıyıp ,karışıma katın.
Ceviz içlerini ekleyip ,salataya katın.Tuz ,limonsuyu ,zeytinyağ ilave edip servis tabağına alın.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder