21 Ocak 2010 Perşembe

SOĞANLI YUMURTA















HAYIRLI VE BEREKETLİ CUMALAR DİLERİM

SOĞANLI YUMURTA,SOĞAN KAVURMASI,KIYMALI SOĞANLI YUMURTA
ADI HERNEYSE!!

Bu akşam (evde yemeklerimiz olmasına rağmen) sevgili eşim < şöyle bol soğanlı yumurta pişirsen de yesek diğer yemekleri yarın yeriz canım çekti> dedi ee ben ne yaparım hemen başladım soğan soymaya zaten soğan ve sarımsağı bol miktarda tüketmeye çalışıyorum(bağışıklık sistemimden sürekli problem yaşıyorum)
3 adet soğanı piyazlık doğradım,
Tavaya bir miktar kıyma koydum kendi yağı ile kavurmaya başladım!! eşim yine devrede kıyması fazla olmasa (etle arası çok iyi değil) deyince kavrulan kıymanın çoğunu ilerde kullanmak üzere tavadan aldım,
Soğanları ilave ettim kıyma ve soğan birlikte kısa süre kavruldular,
Yazdan hazırladığım domates rendesinden 2-3 kaşık koydum,
Kimyon,karabiber,pul biber,yeni bahar atıp karıştırdım ve yumurtaları kırdım
Çok beğendi,teşekkür etti iştahla ve afiyetle yedi,birde “kıymayı azaltman çoook iyi olmuş kıyma miktarı mükemmeldi> dedi
Onun memnun olması beni de çok memnun etti
ALLAH evimizi,sağlığımızı,ömrümüzü,bilgimizi,imanımızı bereketlendirsin amiin







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder