18 Ocak 2010 Pazartesi

MISIR EKMEĞİ

Herkese mutlu, sağlıklı bir hafta dilerim.Yoğun geçen iş temposu ve haftasonunun ardından işte yine geldim.Birçok arkadaşım bana ödül vermişler burdan kendilerine çooook teşekkür ediyorum.Bende beni takip eden herkese bu ödülü veriyorum.Annemin çok sevdiği mısır ekmeğinin tarifini verip kaçıyorum malum birikmiş işlerim var onları yapmam lazım:):):)

MALZEMELER:

1/2 kg.mısırunu
1/2 çay bardağı sıvıyağ
1 yemek kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı tuz
1 paket kabartmatozu
3 su bardağı süt

YAPILIŞI:

Sütü ve yağı derin bir kaba alın,şeker ve tuz katın.Karışıma mısırunu ve kabartmatozunu ekleyip kaşıkla karıştırıp yağlanmış 20x20 cm.lik küçük kare borcama dökün.180derecedeki fırında kızarana kadar pişirin.Kızarınca çıkarıp , dilimleyip servis yapın.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder