7 Ocak 2010 Perşembe

PATATESLİ MUSKA BÖREĞİ

Yılbaşı akşamı menümüzde bu muska böreklerde vardı.İç malzemesini daha önce patatesli kol böreğindeki gibi hazırladım sonrada muska şeklinde sarıp kızarttım.
MALZEMELER:

3adet patates
2 tane yufka
1 tatlı kaşığı salça
1 tane kurusoğan
biraz sıvıyağ
tuz
karabiber
kırmızıpulbiber
kızartmak için bol sıvıyağ
YAPILIŞI:

Patatesleri haşlayıp ,soyup,püre yapın.Kurusoğanları küp küp doğrayıp 3 yemek kaşığı kadar sıvıyağda öldürün.Salçayı katıp az eritin ,patatesleri ekleyin karıştırın.tuz ,karabiber,
kırmızıpulbiber ilave edip tüm malzemeyi kaynaştırıp altını kapatın soğumaya bırakın.Yufkaları düz bir zemine yayın yufkayı 4e bölün.Her üçgeni boyuna 3 parmak genişliğinde kesin.Bu 3 parmaklık şeritlere iç malzemesinden koyup muska şeklinde sarın.(sararken resimlemek aklıma gelmedi keşke resimleseydim diyorum şimdi)Daha sonrada kızgın yağda kızartın.Afiyetolsun.(altta nasıl kesileceğini gösteren bir şekil yaptım onu yayınlıyorum umarım yardımcı olur size)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder