24 Ocak 2010 Pazar

ISPANAKLI LORLU RULO POĞAÇA


RESİMLERİ DAHA BÜYÜK GÖRMEK İÇİN ÜSTÜNE TIKLAYINIZ


ISPANAKLI LORLU RULO POĞAÇA

Daha önce yayınladığım haşhaşlı çörek hamurundan 8 küçük parça(mandalina büyüklüğünde) ayırdım,her parçayı küçük tabak büyüklüğünde açıp üstlerine fırça ile az sıvıyağ sürdüm 8 tanesini üst üste koydum,hepsini birden altını üstünü unlayarak merdane ile açtım,önce 2 ye sonra her parçayı 4 eşit üçgen şeklinde kestim 8 adet üçgen parça elde ettim,geniş kenarlarına iç malzemeyi koyup fazla sıkmadan rulo yaptım,üstüne yumurta sarısı sürdüm,fırında pişirdim
İç malzeme:ayıklanıp yıkanmış ince doğranmış çiğ ıspanak yaprakları,
Böreklik lor,
İnce doğranmış soğan,
Maydanoz,dereotu,
Tuz karabiber,nane,pul biber,
Az zeytinyağı
Hem çok yumuşak,hem kat kat olan rulo poğaçalar herkes tarafından çok beğenildi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder