22 Ocak 2010 Cuma

BROVNİ


BROVNİ VE P.D.Ç.S.E 52
Selamlar arkadaşlar ,hepimize sağlıklı mutlu hafta sonları dilerim.Zaman ne kadar hızlı geçiyor ,bir hafta olmuş tarif eklemeyeli hayat koşuşturmayla geçip gidiyor,arkama dönüp baktığımda ne yapmışımki diyorum.Neyse Allah sağık versin önemli olan o,brovni tarifimi hülya arkadaşımın sitesinde görüp denedim .
İlk yaptığımda tekli kalıplarda yaptım ikinci kez yaptığımda tekli kalıplarda yapmaya üşendim 18 cmlik kalıpta pişirdim,bana göre tekli kalıpta daha güzel oldu hem görünüş hem servis açısından .Şimdi sıra tarifte
1,5 su bardağı süt
1,5 su bardağı şeker
1/2 paket margarin ( eritilecek)
1 paket kakao
Yukarıdakileri malzemeleri çırptım bir su bardağı ayırdım.

2 yumurta
1,5 su bardağı un
1 vanilya
1 kabartma tozu
Önceden çırptığım sosa yumurta,un ,vanilin, kabartma tozu ekledim.Karışım biraz sulu olunca ben un miktarını 2 yemek kaşığı artırdım.Kalıplara koyup pişirdim ,sıcakken bir iki yerinden kürdanla delip sostan kaşıkla gezdirdim.Yumuşacık tekli brovnilerim çok çabuk tüketildi.
Brovnilerimi etkinliğin ev sahibi arkadaşım lezzet trenine gönderiyor kolaylıklar diliyorum.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder