19 Ocak 2010 Salı

Kedidilli Kup

Ne zamandır tatlı yapmadığımı farkedince pazar kahvaltısı hazırlıklarının arasına kedidilli kupu sıkıştırdım. Arkadaşımın annesinin üzerine çikolata sos dökerek pasta tabağında servis ettiği bu tatlıyı ilk denememde ben kuplarda çikolata sossuz servis ettim.


Malzemeler: (2 kişi için)

6 adet kedidili (ben Balocco marka kullandım)
1 paket kremşanti
1 su bardağı soğuk süt
1 çay bardağı ılık süt
80 gr. file antep fıstığı

1 avuç fındık

1 çay bardağı sütü tencereye alıp ılınıncaya kadar ısıtın. Bir yandan da 1 bardak soğuk sütle 1 paket kremşantiyi çırpın. Servis bardaklarına birer kaşık kremşanti koyduktan sonra ortadan ikiye böldüğünüz bir adet kedidilini süte batırıp ıslatın ve kremşantinin üzerine ekleyin. Antep fıstığını ve fındığı da üzerine serptikten sonra aynı işlemi bardağın tepesine kadar tekrarlayın. En üste kalan fındık fıstığı serpin.

Afiyet olsun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder