18 Ocak 2013 Cuma

YOĞURTLU,MAYONEZLİ PATATES SALATASI


 Selamlar arkadaşlar mutlu hafta sonları dilerim hepimize...Kış mevsimi bu sene kendini iyice gösterdi İzmirde günlerdir yağmur yağıyor Allahın izniyle barajlar dolucak susuzluk çekmeyeceğiz İnşaAllah...
Diğer taraftada su basan çok yerler oldu Allah yardımcıları olsun kolaylıklar ihsan eylesin...
Börek için haşladığım patatesler artınca bende salata yaparak değerlendireyim diye düşündüm...
Salata yaparken genelde göz kararı yaparım bu yüzden verdiğim ölçüler göz kararı ölçülerdir...
2 tane ortaboydan biraz küçük haşlanmış  patates
Biberli yeşil zeytin
3 yemek kaşığı tepeleme yoğurt
1/2 yemek kaşığı mayonez
mısır
maydonoz
tuz
Pateteslerin kabuklarını soyup minik minik doğradım,maydonazları ve zeytinleride kestim,haşladığım mısırlarla beraber hepsini karıştırdım....
Bir kasede yoğurt ve mayonezi karıştırdım patatesli karışımıda içine ekledim en son tuzla tatlandırdım...
Kaselere paylaştırıp salataların üzerlerini süsledim...
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder