28 Ocak 2013 Pazartesi

ÇİKOLATA SOSLU BİSKÜVİ PASTASI

 Hayırlı sağlıklı bir hafta dilerim hepimize...Bizim evde çok sevilen pastalardandır bisküvi pastası hem yapımı kolay hemde hafif bir lezzet....
Tarifimize geçelim dilerseniz....
1/2 paket kakaolu pötibör biskivi
1/2 paket sade pötibör bisküvi
2 su bardağı süt
3 tatlı kaşığı tepeleme nişasta
2 kahve fincanından biraz az toz şeker
1 yemek kaşığı kakao

3-4 parça çikolata
Önce çikolata sosunu yaptım... Çikolata hariç malzemeleri karıştırarak  pişirdim,ateşten almaya yakın küçük parçalara bölünmüş çikolatayı ekledim ateşten aldım eriyene kadar karıştırdım.
Çikolata sosunun ilk sıcaklığının çıkması için beş dakika kadar bekledim arada bir karıştırdımki kabuk tutmasın...


Kakaolu bisküviden üç tane tepsiye dizdim üzerine sostan sürdüm sosun üzerine sade bisküviden dizdim bu şekilde bisküviler bitene kadar devam ettim...
Çikolata sos sürdüğüm bisküvileri resimdeki gibi birleştirdim...
Kalan sosla bisküvilerin üzerini kapladım...
Afiyet şifa olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder