17 Şubat 2009 Salı

ŞİŞTE BALIK VE HALA ÇÖREĞİ




Sonunda bende şişte hamsilerden yaptım.Becerebildinmi diye sorarsanız inanın en düzgün olanı içlerinden seçtim ve yayınlayıp sizlerle paylaşmak istedim.Benim ocak malesef çok az yanıyor garibim balık şekilden şekile giriyor pişerken haliyle bende diğer tarafının pişmesini isterken sonum vahim şişten fırladı benim hamsiler bu ay sonu yeni fırın alıcam(ocak)set üstü ve fırını ayrı ozaman tekrar deniycem bu şişte hamsileri bir tarifi yok biraz tavada kızdırılmış kızgın yağ yarım kilo hamsi ve mısır unu ama çok lezzetliydi bunuda söyelemeden geçemiycem yanında karışık salata ve mis gibi soğan salatası harikaydı.Akşam 1o :00 civarı ben acıkınca yine kaktım patatesli kek yapmaya:)( hala çöreği) mis gibi dereotu ve sarımsaklı yoğurduda üstüne dökünce çok lezzetli oldu.
Malzemeler:
4 adet patates
1 çay bardağı sıvı yağ
1 paket kabartma tozu
3 yumurta
1 su bardağı yoğurt
1 adet kuru soğan
aldığı kadar un
dere otu
tuz ve karabiber
Üzeri için:
1 diş sarımsak
Yoğurt
Tuz
Yapılışı:
Patatesleri minik minik doğruyor soğanıda içerisine rendeliyoruz.Yumurta ve yoğurdumuzda ekliyor bir güzel karıştırıyoruz.Elenmiş unumuzu ve kabartma tozumuzuda ekleyip kek kıvamında bir hamur elde ediyoruz.Üzerine çörek otu ve susam ekerek önceden ısıtmış olduğumuz fırında pişiriyoruz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder