20 Şubat 2009 Cuma

KREMALI PASTA

Geçen gün eve yine bir kargo geldi nerden diye baktım uno ekmeklerinden bana bir paket gelmiş yeni çıkan üç katlı pastabanlardan göndermişler.Yeni pastabanla bende gelecek olan misafirlerimize bu pastayı yaptım.Hafif ve güzel bir pasta oldu.Uno ya çoook teşekkür ederim.
Bu arada bir çok arkadaşım bana ödül vermiş sevde,mutfaktayım,eldivenlerim, almula 2010 ,gelincik mutfak hepinize teşekkürler burdan bende tek tek isim vermeden herkese ödülden gönderiyorum ...Tarifime gelince ;

MALZEMELER:

1adet kakaolu üç katlı pastaban

ARA KREMASI İÇİN:

4 yemek kaşığı un
4 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı kakao
3 su bardağı süt
bir yemek kaşığı tereyağ

ÜST KREMASI İÇİN :

1 poşet kakaolu kremşanti
1 /2 su bardağı süt

Pandispanyayı ıslamak için 1/2 su bardağı su
1 tatlı kaşığı şeker

üzerine bol çikolata rendesi,toz antepfıstığı
içine 2 adet muz

YAPILIŞI:

Hazır pastabanın ilk katını servis tabağına koyun şekerli su ile biraz ıslatın.Bir tencerede kremayı hazırlayın.Tereyağ hariç tüm malzemeyi pişirin biraz soğuyunca tereyağ koyup mikserle çırpın.Şekerli su ile biraz ıslatılmış birinci kata karışımın yarısını döşeyin muz dilimleri koyun ikinci pandispanyayı koyun yine biraz şekerli su ile ıslatıp kalan kremayı döşeyin muz dizin.En üste son katı koyup kalan son şurupla ıslatın.Diğer tarafta hazırlanan kremşanti ile pastanın üstünü döşeyin.Çikolata rendesi ve antepfıstkları serpip dolaba koyun.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder