25 Şubat 2009 Çarşamba

Cici Bebeli Pasta

Cumartesi kahvaltısı için yapmıştım bu tatlıyı.. Hem çok lezzetli, hem de çok pratik.. Bir o kadar da ekonomik bir alternatif.. Tatlı kriziniz tuttuğunda ya da benim gibi iş dönüşü eve geldiğinizde tatlı birşeyler aradığınızda kısa sürede yapıp keyifle yiyebileceğiniz bu pasta için gerekenler

1 paket Cici Bebe bisküvi
(ufak boy)
2,5 su bardağı süt
1 paket Dr. Oetker çikolata sostan
ve hindistan cevizinden (süslemek için)
ibaret..

Bisküvileri servis kasesine boşalttıktan sonra hafif ıslanmaları için üzerlerine süt gezdirdim (gözkararı).. Sütü fazla dökmeyin ki bisküviler lapa olmasın.. Tencereye sütü ve toz çikolata sosunu alıp orta ateşte muhallebi gibi sürekli karıştırarak pişirdim. Kaynamaya başlayınca ateşi kısıp 2-3 dakika daha karıştırdım ve ocaktan aldım. Kaşıkla karıştırarak biraz ılınmasını sağladıktan sonra servis kasesindeki bisküvilerin üzerine çikolata sosunu gezdirdim. Ilındıktan sonra buzdolabında soğutup servisten önce hindistan cevizi ile süsledim.

Afiyet olsun!

Not: Arzu ederseniz çikolata sosu dökmeden evvel bisküvilerin üzerine fındık, antep fıstığı ya da parça çikolata gezdirebilirsiniz. Çikolatayı pastanın üzerine koyacaksanız tatlının iyice soğumasını bekleyin, aksi halde çikolata erir..

27.02.09 eklentisi: özel istek üzerine bu iki fotoğrafı da ekledim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder