18 Mart 2008 Salı

Zeytinyağlı Bakla Yemeği



Sonunda oğlum yürümeyi başardı:)))))

Uzun zamandır hiç ama hiç bu kadar mutlu olmamıştım...

Geçen hafta sonu havanın çoook güzel olmasını fırsat bilip oğlumuzu da alıp modada güzel bir yürüyüş yaptık.Eve geldik herşey yolunda hepimiz lay lay lom...

Emre su istedi ben de bardağını eline tutuşturdum...oğlum suyunu içip sehpadan tutunarak ayağa kalktı ve hiç birşey yokmuş gibi mama sandalyesine kadar yaklaşık 8 adım yürüdü ve bardağını masasına bıraktı...tabi biz şok...hiç bu kadar seri ve çabuk ağladığımı hatırlamıyorum inanın:)))

Emre tıkır tıkır sarhoş gibi 3-5 adım daha attı ve sonra yürüdüğünü fark etti ve paaat popo üstü:)))))
hayatımın en unutulmaz anlarından biri daha sanırım o andı:)))oğlumla gurur duydum:))
öyle ürkek ki yavrum bir türlü cesaret edemiyordu...şimdi çok mutlu bizde tabi:))))kendine güveni geldi...artık evi daha rahat dağıtabiliyor:))))istediği odaya istediği anda gidebiliyor:))))
çok mutluyum çoook:)))
aslında bu kadar sevinçten sonra tatlı tarifi vermem lazımdı ama bakla tarifim bayatlamadan yazayım dedim:))))
artık benim için hayat daha da zor olmaya başladı bu günlerde...çok ihmal ettim sizi ve hepinizi çok özledim inanın...hepinizin kandili mübarek olsun...

gelelim bakla tarifimize;






Zeytinyağlı Bakla Yemeğimiz İçin,

Malzemeler:

1 kg. bakla
1 çorba kaşığı un
1/2 kuru soğan
2 diş sarımsak
1 tutam dereotu
1/2 limon suyu
zeytinyağı
tuz
şeker
su

Hazırlanışı :

Zeytinyağında piyazlık kesilmiş soğanı ve sarımsağı soteleyelim.
Yıkanmış ve ayıklanmış baklamızı ilave edip üzerine 1 çorba kaşığı unu eleyerek serpiştirelim. Tuzumuzu ,limon suyunu ,şekerimizi de atıp üzerine su ilave ederek pişirelim.
Dereotu ile süsleyip arzuya göre sarımsaklı yoğurtla servis yapalım…
Afiyet olsun

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder