26 Mart 2008 Çarşamba

MİSSS GİBİ WAFFLE

Sevgili zerrinciğimden aldığım waffle tarifini size ne kadar övsem azdır,inanılmaz lezzetli yedikçe yiyesi geliyor insanın:)
Yakında midemizde waffle ağacı çıkarsa hiç şaşırmam...resmini çekip yayınlarım artık:)))
Emre her ısırık öncesi ve sonrası mııımmmm yapıyor,çok gülüyoruz:)
Bu güzel tarif için çooook teşekkür ederim misss'im.

Denemek isteyenlere tüm kalbimle tavsiye ederim nefis bir tat...
Ben kilolarımıza kilo katmamak için ölçüleri yarıya indirdim:)
Tarifin orjinalini ve diğer nefis lezzetleri görmek istersen burayı tıklamanız yeterli:)

Malzemeler:

1 su bardağı un
125 cc. süt.
1/2 çay bardağı pudra şekeri
50 Gr. tereyağı (ben margarin kullandım)
1 yumurta
1 Pk. kabartma tozu
1 tutam tuz
1 pk. vanilya(ben ekledim)


Yapılışı:

Unu,kabartma tozunu,vanilyayı karıştırıp,tuzu,pudra şekerini,yağı ve yumurtayı ekleyip tekrar karıştırıyoruz.Sütü de ilave edip en az 1 saat dinlendiriyoruz.
Kepçe yardımıyla karışımı makinamızın ortasına döküp pişiriyoruz.
Piştikten sonra servis tabağına alıp dilediğimiz şekilde süsleyip afiyetle yiyoruz.




AFİYET OLSUN...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder