17 Mart 2008 Pazartesi

İSİM KARTI KURABİYELERİ


Eski dostlar...

Nerede olsalar , kopmazlar... Araya kaç sene girerse girsin, konuşacak muhakkak bir şeyleri vardır... Anıları vardır eskiden gelen... Bugüne taşıdıkları şakalaşmaları...


Bir de eski dostlara hayatın kattığı en güzel yenilikler vardır... O yeniler eskilerle kaynaşır ... Hele bir de eski ile yeninin yarattığı bir tazecik varsa .... Tüm eskiler ve yeniler ona odaklanır... Onun tazeliğiyle yeniden canlanır...
Dün kahvaltı masamızda eskiler, yeniler ve tazeler vardı... Lise arkadaşlarım ve eşleri ile bizde toplandık... Bir de sevimli miniğimiz ve henüz güzel annesinin canında büyüyen müstakbel oğlumuz ...


Beni bilirsiniz...
Bir davet olunca günler önce başlarım ikram olarak ne yapsam diye düşünmeye... Bir de masa süsleme konusunu tabii :)
İşte bu isim kartları böyle oluştu....
Konuklarıma hem tatlı bir ikram, hem bir "Hoşgeldiniz" jesti, hem masamızda renkli bir dokunuş yaratmış oldum...

Kurabiye için bu sefer kendim evdeki malzemelerden bir çeşitleme yaptım...

Malzemeler:

  • 250 gr oda ısısında beklemiş margarin (Hüner kullandım)
  • 2 yumurta
  • 3 yemek kaşığı hindistan cevizi
  • 3 yemek kaşığı toz badem
  • 1 çay kaşığı karbonat
  • 1 tatlı kaşığı tarçın
  • 1 su bardağı mısır nişastası
  • aldığı kadar un


  • Tüm malzemeyi yoğurup, 30 dk kadar buzdolabında beklettim. Daha sonra 2 cm kalınlığında açıp Bakeshop'tan aldığım kurabiyelerin ve şeker hamurunun üzerine yazı yazdığım makinanın kalıbı ile kesip 160 derece fırında hafif pembeleşinceye kadar pişirdim. Soğuyunca üzerlerine bal sürüp aynı şekildeki kalıpla kestiğim renkli şeker hamurlarını yapıştırdım ve üzerlerine "HOŞGELDİN" ve kişinin ismini yazdım...

    Kahvaltı soframızda genel kahvaltı konseptinin dışında .... Özel ev yapımı ekmeğimiz ...


    Sevgili Adaşımın özel ilave önerileri ile ... ! Söke Un'un 7 tahıllı karışımından ....


    Franbuazlı Cheesecake ... Tarifi bir kaç gün içinde gelecek ...



    Peynirli Tepsi Böreği ... Tarifi bir kaç gün içinde gelecek ...




    Evet bunların sonrasında Pazar gününden bize geriye kalan...
    1. Eski dostlar görüştü...
    2. Eski dostların hayat arkadaşları ile kaynaşıldı...
    3. Eski dostların ufaklıkları ile coşuldu...

    Bir de bu kare... ki bana özel bir mesajı var :)

    Engin'in Dilara ile olan kaynaşması .....


    Güzel bir hafta diliyorum !
    Afiyetle,

    Hiç yorum yok:

    Yorum Gönder