24 Mart 2008 Pazartesi

DOMATES ÇORBASI


Domates çorbası en sevdiğim çorbalardandır her zaman un kavurarak yapardım ,sonra krema ile yapılanını yedim çok beyendim o gün den beri krema ile yapıyorum, kremalı çorbaları çok seviyorum zaten.Geçen gün yaptım bir de baktımki sitemde tarifi yok koyayım dedim.Tavsiye ederim bir de böyle yapın.
MALZEMELER:
6 adet domates
1 adet kurusoğan
3 diş sarımsak
1 kutu krema
3 yemek kaşığı zeytinyağ
2 yemek kaşığı salça
1 tatlı kaşığı tuz
2 litre su
YAPILIŞI:
Zeytinyağını tencereye koyun, küp küp doğranmış soğan ve doğranmış sarımsakları katıp soteleyin.Salça ve soyulmuş doğranmış domatesleri katın krema ilave edin ,su ve tuz ekleyip pişirin.Pişince blenderden geçirip sıcak sıcak servis yapın.Afiyetolsun.
Kaşar rendesi ve küp küp kesilmiş kızarmış ekmekle nefis oluyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder