25 Haziran 2012 Pazartesi

MUTFAĞIMDAN ÇIKANLAR


Hayırlı,mutlu ve serin bir hafta dilerim arkadaşlar...İzmir uzun bir süreden beri 35 dereceden aşağıya inmiyor Rabbim kolaylıklar ihsan eylesin...
 Uzun bir zamandan tarif yayınlamadığıma bakmayın boş durmuyorum ama genelde önceden yaptığım tarifler olduğu için toplu halde yayınlayım diye düşündüm..
Kalan bisküvileri değerlendirme amaçlı yaptığım bisküvi toplarım..

Tek kişilik sunumları seviyorum burada yaptığım kakaolu bisküvili tavuk göğsünün tek kişilik versiyonu...


Klasik tart hamurundan yaptığım kakaolu tartım inci şekerle süsledim... 


Artan kekten yaptığım kurabiyelerim üzerlerini erittiğim çikolatayla süsledim..



Daha öncede kesme şeker maşasını burada süsleme amaçlı kullanmıştım bu sefer elmalı tart yapıp süsledim ama biraz daha uğraşıp elmalı kurabiye yapmayı tercih ederim tart yerine kurabiye hem servis açısından hemde lezzet açısından daha güzel...

 Yarım paket kalan fındık ezmesini değerlendirme amaçlı yaptığım kurabiyelerim..Buradaki  kurabiye hamuruma bir yumurta sarısı ekleyerek hamuru hazırladım daha sonra merdaneyle açtım kırılgan hamur olduğu için zorlandım fındık ezmesi sürdüm ince ince kesip rulo yaptıım ısıtılmış fırında pişirdim...
Şimdilik benden bu kadar selametle kalın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder