11 Haziran 2012 Pazartesi

ETİ NEGRO İLE PASTA


BU TARİFİ KESHKULE'DE GÖRDÜM,MALZEMELER HOŞUMA GİTTİ,TABİ DEĞİŞİKLİK YAPMAZSAM OLMAZDI , GENEL OLARAK TARİFE UYDUM VE ÇOK LEZZETLİ BİR ŞEY ÇIKARDIM,DİFRİZE KOYSAYDIM DONDURMA GİBİ OLUR MUYDU DİYE DÜŞÜNÜYORUM .

MALZEMELER :
-20 sm .çapında tepsi için
-2,5 paket eti negro
-100 gr.labne(pınar kullanmadım)
-1 kutu krem şantinin 1 paketi

KREM:
-1 su bardağı süt
-1 yumurta sarısı
-4 çorba kaş.toz şeker
-1 çorba kaş.tepeleme un
-50 gr margarin
-1/4şişe rom esansı veya vanilin-toz
KREM PİŞİRİLİR,ocaktan indirdikten sonra margarini ilve et ,eriyene kadar karıştır  ,SOĞUTULUR,veya yarım paket vaniliyalı pudin kullanılır ve ocaktan indirdikten sonra margarin karıştırılır .

YAPILIŞI:
-biküvileri rondoda toz haline getir
-krem şanti süt ile çırp tarife göre
-labne,krem,krem şanti beraber mikser ile çırpılır
-tepsiye bir miktar bisküviden sepele ,üstüne biraz krem dökülür ,kaşığın tersi ile hafif düzleştirilir ,yine bisküvi,yine krem ,(benim 4 sıra bisküvi oldu),en üstte bisküvi dökülür,tepsiyi streç ile kapatın,ertesi gün dilimlenir ve afiyetle yenir .

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder