20 Haziran 2012 Çarşamba

BEYAZ KREMALI PRATİK MOZAİK PASTA VE SARIMUTFAK 6 YAŞINDA

Herkese merhaba ,bugün çok mutluyum çünki sarımutfak bu gün 6 yaşında oldu:))
İlk tarifimi 20 Haziran 2007 de yayınlayarak blog camiasına giriş yaptım.Zamanla yeni tarifler, yeni dostluklar ,yeni izleyicilerle mutfağım büyüdü bugünlere geldi.Zaman su gibi aktı bunca yıl nasıl geçti anlamadım bile.
Gerek yorumlarıyla gerek mailleriyle beni yalnız bırakmayan tüm dostlarıma ,takipçilerime çok teşekkür ederim.İyi ki bloğumu açmışım, iyi ki sizleri tanımışım.
Bloğumun yeni yaşı sebebiyle bu sene bir pasta yapayım dedim.Sizleri sevgiyle kucaklıyorum ve pastamın tarifiyle başbaşa bırakıyorum.

BEYAZ KREMALI PRATİK MOZAİK PASTA



MALZEMELER:

7 su bardağı süt
3 paket carte d'or vanilyalı pudıng
1,5 paket eti kakaolu bisküvi
yarım paket eti petitbeurre klasik bisküvi
1/2 su bardağı iri çekilmiş fındık
1 çay bardağı damla çikolata
üzeri için çilek
toz fıstık

YAPILIŞI:

Bir tencereye sütü koyun pudıngleri ekleyip karıştırarak pişirin.Kıvamı koyulaşınca altını kapatıp soğumaya bırakın.Diğer tarafta bisküvileri bir süzgece iri parçalar halinle kırın.Bu şekilde tozları süzgeçle akacak muhallebiye karışmayacak.Kırılmış bisküvileri pudınge katın.İri çekilmiş fındıkları ve damla çikolataları katıp hepsini bir güzel harmanlayın.Borcam dikdörtgen kek kalıbına folyoyu güzelce döşeyin.Karışımı borcama dökün.Bu ölçülerle yaptığınız mozaik bu kalıba tam gelecek.Karışımı derin dondurucuda bir gece bekletin.Servis zamanı ters çevirip üzerini çilek ve toz antepfıstığı ile süsleyin.
Afiyetolsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder