26 Şubat 2010 Cuma

TAVUKLU,NOHUTLU VE TERBİYELİ TEL ŞEHRİYE ÇORBASI




TAVUKLU, NOHUTLU VE TERBİYELİ TEL ŞEHRİYE ÇORBASI

Diyete devam ederken birde dişlerimi yaptırmaya başlayınca sulu gıdalarla ve çorbalarla beslenmeye çalışıyorum,dolayısıyla hem besleyici hem sulu hem de az yağlı bir çorba pişirmeye gayret ediyorum
Haşlanmış tavuk eti ve suyuna normal su ekleyip kaynayınca tel şehriyeyi ve haşlanmış nohutu ilave ettim kısa sürede piştiği için ocağı kıstım,bu arada bir kapta 1 yumurta,2 kaşık yoğurt,yarım limonun suyu ve 2 kaşık silme unu blendırla karıştırıp çorbaya ilave ettim,diyetimden dolayı yağ kullanmadım çorbamın üstüne renk ve lezzet vermesi için DOMATES SOS vee olmazsa olmaz pul biber koydum
Çok lezzetli şifalı ve gribe karşı koruyucu bir çorba oldu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder