25 Şubat 2010 Perşembe


MEVLİT KANDİLİ VE UN HELVASI

Bu gece canım babamı gördüm rüyamda ( uzun zamandır görmüyordum ) ve sabah kalkınca bir helva yapayım,komşularıma dağıtayım, canım babama,canım anneme ve onu tanımadım ama çok iyi bir insan olduğunu hep duyduğum sevgili Halil babamın ( kayınpederim ) ruhlarına gitsin diye düşünürken bir baktım ki bu gün Mevlit Kandiliymiş.İsabet oldu tabii helvamı yaptım ve komşularıma dağıttım.Allah kabul etsin.Varlıklarını hep hissediyorum,zor ve sıkıntılı zamanlarımda sanki elleri hep üzerimizde.Nur içinde yatsınlar.
Helvamın tarifini daha önce yayınlamıştım işte burada :)
Canım arkadaşlarım ve bloğumdan yolu geçen herkesin Mevlit Kandili kutlu olsun.
Sofranız afiyetli, paranız bereketli, kararlarınız isabetli, yuvanız muhabbetli, kalbiniz merhametli, bedeniniz sıhhatli, yüzünüz mutlu, kandiliniz kutlu olsun.
Sevgiler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder