27 Ekim 2009 Salı

ŞEKER HAMURLU BİSKÜVİ PASTASI



Selamlar arkadaşlar bugün bisküvi pastasıyla geldim.Pastamı Pembe Tatlar Aslıcığımın ev sahibisini yaptığı bisküvi pastalar etkinliğine gönderiyorum.İyiki böyle güzel etkinlikler var ,yeni tarifler öğreniyıruz.Şimdi sıra malzelerde.
1 paket pötibör bisküvi
300ml süt
3 yemek kaşığı şeker
2 yemek kaşığı nişasta
1 silme yemek un
1 poşet şanti
150ml süt
Baton kek kalıbımı sterç filmle kapladım.Süt,şeker,nişasta ve unla muhallebi yaptım.Süt ve şantiyi çırptım.3 kaşık şantiyi soğutup biraz çırptığım muhallebiye ekledim.Mikserle iyice çırptım.Kalıbın içine bir sıra bisküvi dizdim.Muhallebiden biraz yaydım.Muhallebi biraz koyu olduğundan muhallebiyi bisküvilere sürüp daha sonra kalıba dizdim.
Bu şekilde bütün bisküvileri dizdim.Stereç filmle üzerine kapatım bir gece dolapta beklettim.Ertesi gün ters çevirip kalıptan çıkardım,ayırdığım şantiyle kapladım. Üzerini şeker hamuruyla süsledim.Benden bu kadar arkadaşlar hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder