20 Ekim 2009 Salı

BUĞDAY SALATASI

Dün sevgili luluşko ve sevgili sultanımız çaya geldiler bana...
luluşkonun canı sıkkındı ona moral günü yaptık:))) Son bilgilere göre papatyalı Lulu hanım bloğunu bırakmamış çok kısa bir süre ara vermiş sadece... Kulağını çektim merak etmeyin:)))) En yakın zamanda güzel tarifleriyle aramızda olacak tekrar:)) Sevenlerine buradan duyurulur:))))

Emre'yi ve beni aşağıda gördüğünüz pembe peçeteliklerle ve birbirinden güzel hediyelerle şımartıp durdular:) Sağolun kızlar bol kahkahalı acayip güzel bir gün geçirdim.

Konuşacak o kadar çok konu vardı ki koca gün yetmedi...iyi ki geldiniz kızlar,neşemiz daim olsun:)


Tariflerin hemen hepsi sitede mevcut, Kızlar rejimde olduğu için salata ağırlıklı bir masa hazırlamaya çalıştım.Maydonoz yemem,dereotu yemem,hindistan cevizi hiiiç sevmem ,irmik ağızıma sürmem vs. vs. dedikleri için salatalar tatsız tuzsuz oldu sanki biraz:))Maydanoz dereotu yenilmezmi hiç cık cık cık:))) Sağlık fışkırıyor sağlık:)

Not:lulunun lolisine de kitaplar için çok teşekkür ederim:) çok mutlu oldum:)

Hepinizi seviyorum , öpüyorum ve buğday salatasının tarifini verip hemen kaçıyorum:)

Malzemeler:
1 su bardağı aşurelik buğday
1 çay bardağı kadar mısır
4 dal yeşil soğan
2 kırmızı biber
2 çarliston biber
2 yemek kaşığı kapari
6-7 adet salatalık turşusu
maydanoz
dereotu
zeytinyağı
nar ekşisi
limon
tuz
Yapılışı:
Buğdayımızı güzelce haşlıyoruz süzüp servis tabağımıza alıyoruz.
Bütün malzemeleri minik minik küp küp doğrayıp ,buğdaylarla karıştırıyoruz. nar ekşisi,limon,zeytinyağı ve tuzumuzu ilave edip karıştırıp servis yapıyoruz.

AFİYET, BAL OLSUN

SEVGİLER, ÖPÜCÜKLER


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder