20 Ekim 2009 Salı

GÜL KURABİYE

GÜL KURABİYE
Merhaba arkadaşlar bugün gül kurabiyelerimle geldim.Kurabiyelerimi P.D.Ç.S 46 etkinliğinin ev sahibi nur mutfakta arkadaşıma gönderiyor,kendisine kolaylıklar diliyorum.Şimdi sıra tarifimizde
200 gr margarin
1 yemek kaşığı nişasta
5 yemek kaşığı tepeleme pudra şekeri
1yumurta akı
bir çimdik kabartma tozu
Oda ısısında yumuşamış margarinle şekeri karıştırdım,daha sonra diğer malzemeleride ekleyip aldığı kadar unla orta sertlikte hamur yaptım.
Unlanmış zeminde merdaneyle açtım.Çay bardağıyla yuvarlaklar kestim,kimini
üçlü ,kimilerinede dörtlü olarak hafif üst üste bindirerek yanyana dizdim.
Daha sonra içlerine birer parça çikolata koyup rulo yaptım.Tam ortasından bıçakla kestim.Kurabiyelerin bir kısmını renklendirilmiş hindistan cevizine batırdım.
Tepsiye dizdim,ısıtılmış fırında pişirdim.Daha sonra üzerlerine çay süzgeçiyle pudra şekeri eledim.Yapacak olanlara kolay gelsin..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder