16 Ekim 2009 Cuma


Bugün tam 3 aylık oldu bebeğim..Sanırım artık birazda iyiyiz.3 aydır düşük tehlikesini atlatmak için uzun süre istirahat ettim bebeğimin kesesinin yanında ufak bir kese daha oluşmuştu kan pıhtılaşması bebeğimiz bu pıhtılaşmayı yenecek inşallah diyordu doktorum dediği gibide uzun bir dinlenmenin ardından düşük tehlikesi ortadan kalktı.Ama sancılarım agrılarım devam ediyordu.1 saatlik bir ultrasonografi kontrolünün sonunda yumurtalıklarımın birbirine yapıştığını ve malesef dogumda ayırabileceklerini ve bu sancıyı doguma kadar cekeceğimi söyledi doktorum dedim sancı çekerim yeterki mide bulantım olmasın artık.Elhamdülillah gözlerim yavaş yavaş açılmaya başladı evimde yemek pişirebiliyorum artık ailemle hep birlikte sofrada yemek yemeği özlemişim kızımın sabah okula giderken kahvaltısını hazırlamayı özlemişim dün biraz eşimle dısarı cıktım dolaştım yürümeyi özlemişim.11 hafta 3 günlüktü son kontrolümde doktorum sanırım bir kız daha geliyor dedi catı yukarı baktıgında erkek paralel ise kız oluyormus % 70 dogru cıkıyormus % 51 kız diyelim dedi şimdilik kasım 20 sinde tekrar kontrolüm var cinsiyeti tam belli olur biz evcek kıza alışmıs vaziyetteyiz:))Benden haberler bu kadar bundan sonra buralardayım belki uzun zaman birşeyler paylaşamasamda ziyaretlerinize sık sık gelirim Herkes kendine çok iyi baksın.Allaha emanet olun...
Sevgiler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder