16 Ekim 2009 Cuma

GAP GÖRME ENGELLİLER İ.Ö.O YARDIM ETKİNLİĞİ


Bilenler vardır mutlaka sevgili arkadaşım EVCİMEN inde aralarında olduğu bir grup arkadaş bir örgü forumu açtılar ÖRGÜ DÜNYASI ve ilk yardım etkinliğini yapmak için üyeler kollarını sıvadı.Gaziantep Görme Engelliler İlköğretim Okulu öğrencilerine yardım amaçlı örgü örüyorlar. Yelek,süeter,atkı-bere takımı aklnıza ne gelirse diyor evcimen arkadaşım.Öğrencilerin arasında maddi durumu çok kötü olan öğrenciler varmış. Etkinlik 20 ekimde başlayacak ve 15 Kasımda bitecek,16 Kasımda çocuklara hediyeler ulaşacak. Foruma üye olup etkinliğe sizde katılabilirsiniz.

Kesinlikle Maddi yardım kabul edilmiyor.Sadece örgü olacak.

Ben örgü öremiyorum başka şekilde destek olabilir miyim diye soran arkadaşlar para ve kırtasiye malzemesi dışında hazır kazak süveter vs. de kabuldür. Lütfen ualşamak ve katıldığınızı belli etmek için foruma üye olun!!! KESİNLİKLE PARA KABUL EDİLMİYOR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder