24 Ekim 2009 Cumartesi

ŞANTİLİ TART P.D.Ç.S. 46
Selamlar arkadaşlar hepinize mutlu ,sağlıklı ve huzurlu hafta sonları dilerim.Bu gün şantili tart yaptım.Tartın tarifini mutfak notları arkadaşımda görmüştüm ,ben ölçüleri biraz artırıp yaptım. Tartımı etkinliğin evsahibi arkadaşım nura yolluyorum.Şimdi sıra malzemelerde.
2 yumurta
1,5 kahve fincanı şeker
1,5 kahve fincanı sıvıyağ
2 kahve fincanından biraz az süt
2 silme tatlı kaşığı kabartma tozu
5kahfe fincanı un
1 poşet şanti
150 ml süt
Yumurta ve şekeri köpürene kadar çırptım,daha sonra diğer malzemeleri ilave edip karıştırdım.Tart kalıbına döküp pişirdim.
Şantiyi sütle çırptım,tartın üzerine yaydım çikolata ve şantiyle süsledim.Arzu ederseniz benim gibi gıda boyasıyla renklendirilmiş hindistan cevizilede süsleyebilirsiniz.
Benden şimdilik bu kadar hoşçakalın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder