27 Mart 2009 Cuma




İKİ RENKLİ KEK
Bu kekin şeklini kibelede gördüm ben kendi pandispanya tarifimi uyguladım hafif lezzetli bir tatlı oldu arzuya göre çikolata sosta kullanılabilir ben görüntü açısından sos kullanmadım yapımına gelince
Pandispanya hamurunu hazırlayıp ikiye böldüm yarısına iki kaşık kakao koydum
yağlı kağıt serdiğim tepsiye önce kakaolu hamurdan verev şeklinde boşluk bırakarak dökmeye başladım daha sonra aradaki boşlukları sade hamurla doldurdum ısıtılmış fırında pişirdim.
Fırından alıp yağlı kağıt yardımıyla rulo yapıp soğumaya bıraktım bu arada kremayı hazırladım
500ml süt
3 yemek kaşığı nişasta
1 yemek kaşığı un
3 yemek kaşığı şeker
1 poşet şanti
yarım su bardağı süt
Şantiyi sütle çırpıp dolaba kaldırdım krema malzeleri karıştırıp muhallebi kıvamında pişirdim
Krema soğuduktan sonra şantiyi ilave edip iyice çırptım.
Kekimizi açıp kremayı sürdüm tekrar rulo yaptım biraz dolabta dinlendir kekimi P.D.Ç.S.E etkinliğinin sahibi zeynebe yolluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder