31 Mart 2009 Salı

ARPA ŞEHRİYE SALATASI,BİŞİ


BİŞİ
1 su bardağı yoğurt
1 su bardağı ılık su
1 paket kabartma tozu
tuz
alabildiğine un
YAPILIŞI:
Hamurumuzu yoğurur ve bezelere ayırırız.Her bezeyi merdane yardımıyla çar ve kurabiye şekilleriyle keser şekil veririz.Çay bardağıda kullanılabilir.Bıçak yardmıyla karelerde kesebiliriz.Kızdırılmış bol yağda kızartırız.
ARPA ŞEHRİYE SALATASI


Benim tariflerim 2'şer 2'şer geliyor ama affedin lütfen böyle denk geliyor birde yemeğim var utandım koymaya onu bu tariflerden sonra bakalım inşallah:)
ARPA ŞEHRİYE SALATASI
2 su bardağı arpa şehriye
mısır (ben kullanmadım tadını sevmiyorum)
taze soğan
2 yaprak kıvırcık marul
1 kase kornişon salatalık turşusu
maydonoz
dere otu
ufak ufak doğranmış turşu aci biber
mor lahana
1 adet salatalık
zeytinyağ
limon
nar ekşisi
tuz
YAPILIŞI:
Arpa şehriyelerimizi suda haşlayıp süzdükten sonra içerisine zeytinyağ ekleriz.Tüm salatalık malzemeyi ekler ve limon suyu ve nar ekşisiyle harmanlarız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder