24 Mart 2009 Salı

ÇİLEKLİ KUP


Meyve sevmeyen ben bozulmaya yüz tutmuş çileklerimi değerlendirmek için hafif tatlı krizimide ortadan kaldıran kızımın anne senin kupunuda yiyebilirmiyim diyecek lezzette bir tatlı oldu.Bol dondurmalı krem şantili tam benlik:)

ÇİLEKLİ KUP
2 paket kakaolu piknik bisküvi(burçak bisküvide olabilir)
1 tatlı kaşığı kakao
vanilyalı çikolatalı carte d'or
çilek
1 poşet kram şanti
1 su bardağı süt
YAPILIŞI:
2 adet kakaolu piknik biskivi robotta 1 tatlı kaşığı kakao ile beraber ufalayıp karıştırdım.1 su bardağı sütle poşet krem şantimi çırpıp buzluğa suğuması için kaldırdım.4-5 adet çileği robotta püre haline gelinceye kadar ezdirdim.Kalan çileğimi ufak ufak küp şeklinde doğradım.Küp doğradığım çilekleri krem şantiyle karıştırdım.İlk kakaolu bisküvi ,vanilyalı çikolatalı carte d'or dondurma,krem şantili çilekler,sade krem şanti (çileksiz)son olarakda püre haline getirdiğim çileklerden üzerine sos olarak kullandım.Basit ve bir o kadar leziz bir tatlı.Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder