12 Mayıs 2009 Salı

TATİL SONRASI SENDROM & DÜĞÜN İÇİN SÜSLENMİŞ CUPCAKELER



Bizim için artık vazgeçilmez bir gelenek evlilik yıldönümümüzde kendimize bir tatil fırsatı yaratmak. İşte yine bir sene daha hızla geçti ve gitti. Geçtiğimiz seneki Alaçatı seyahatinden sonra bu sene her ikimiz de daha dingin ve rahat bir tatil planlama konusunda hemfikir olduk ve birkaç günlüğüne Antalya'ya kaçmaya karar verdik.
Planlaması, beklemesi ve gitmesi güzeldi de ya dönmesi.. Kalabalıkların henüz doluşmadığı kumsalı, sıcacık havayı, tatilin keyfini bırakıp yine masabaşı yapmak cidden çok zorlayıcı.
Tatilin kötüsü olmaz kısası olur diyenler haklılar vallahi..İşte yine klavyenin başındayım:)
Tatilde fotoğraf makinam elimden düşmedi. Çiçek, böcek ne varsa çektim:) Hala kursa gidemediğim için bir elimde makinam bir elimde satınaldığım kitaplarım ne nedir onu öğrenmeye çalışıyorum:)

Tatile gitmeden evvel yaptığım cupcakeleri de yayınlamak istedim bu vesile ile. Şeker hamuru ile süslenmiş cupcakeleri bir düğün hazırlığı için demo olarak hazırlamıştım.

Cupcakeleri buradaki tarifle hazırladım. Bu tarif cidden çok yoğun çikolata tadını sevenler için muazzam sonuç veriyor ayrıca süslemeye de son derece elverişli.Tatil dönüşü apartman görevlimiz bana bir paket geldiğini söyledi ve elinde bu harika sepet ile geldi. Tamek tarafından gönderilen bu şık sepetin içerisinde yok yok diyebilirim.


Çok uzun yıllardır sağlıklı ve güvenli içecek deyince aklımıza gelen Tamek, yeni bir websitesi haırlamış ve yeni projeleri Tamekid'yi geliştirmiş. İnteraktif ve eğlenceli bu websitelerini gezmenizi tavsiye ediyorum. Bizim evde sağlıklı hayata destek son sürat devam ediyor anlayacağınız. Uno, Actifry ve Tamek ile sağlıklı ve lezzetli beslenmeye devam :)
Afiyetle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder