6 Mayıs 2009 Çarşamba

MİM VE ÖDÜLÜM

MİM VE ÖDÜLÜM
Merhaba arkadaşlar ,salı günü akrabalar günü toplantımız vardı bizde toplandık temizlik ikram hazırlığı derken bloğumla fazla ilgilenemedim.Şimdi yeniden burdayım bakalım bu arada neler olmuş.Mimlenmişim ve ödül almışım.



Hatırlanmak,düşünülmek birde üstüne ödül almak çok güzel bir duygu ,çok değerli blogcu arkadaşlarımdan gönülden gelen tatlar arkadaşım beni bu ödüle layık görmüş,kendisine çok teşekkür ediyorum,bende bu ödülü bütün emek veren blogcu arkadaşlarıma hediye ediyorum.İyiki varsınız iyiki sizleri tanımışım..
MİM-SUSAM SOKAĞI
Mahperi arkadaşım beni çok güzel bir konuyla mimlemiş.Konumuz susam sokağı eminim bir çok kişi hatırlıyordur,eğitici,öğretici ve benim için en önemlisi şiddet içermeyen çocuklar için çok güzel programdı.

Eğer sizde TRT Çocukta Susam Sokağı yayınlansın diyorsanız lütfen buraya mail atın.Bu yazıyı okuyan bütün arkadaşlarım hepinizden destek bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder