8 Mayıs 2009 Cuma

KAHVALTILIKLAR


Bu tarifi sevgili arkadaşım http://tuzluvesekerli.blogspot.com/eylemimden aldım paylaşımı için kendisine teşekkürlerimi gönderiyor tarifi ordaki gibi aktarıyorum sizlere...
MAYDONOZLU EKMEKLER
2 adet yumurta
2 yemek kaşığı süzme yoğurt(ben kullanmadım)
maydanoz
nane(ben kullandım)
peynir
domates(ben kullandım)
kekik(ben kullandım)
tuz,
kırmızıbiber
bayat ekmek dilimleri
tereyağ
Ekmeklerimizi dilimleyip tepsiye diziyoruz.Ayrı bir kapta bütün malzemeleri karıştırıp çırpıyoruz.Ekmeklerin üzerine tereyağ sürüp yaptığımız karışımdan hepsine pay ediyoruz.Ve sıcak fırına veriyoruz.180C 10-15 dakika yeterli olacaktır.Afiyet olsun.
SİMİT PİZZA



Bu tarifide sevgili arkadaşımhttp://sefertasi.blogcu.com/dan aldım ve harika bir lezzetti tarifi aynı oradaki gibi veriyoruz sizlere teşekkürler arkadaşım paylaşımın için.Hafta sonu kahvaltıları için harika bir öneri....
SİMİT PİZZA
4-5 adet simit
Yeşil biber
200 gr civarında beyaz peynir
1 yemek kaşığı nane
2 adet yumurta
1 su bardağı süt
2 adet domates
kekik(ben kullandım)
YAPILIŞI:
*Simitleri tepsiye doğrayalım
*Üzerine yeşil biberleri ve domatesleride doğrayalım
*Beyaz peyniri ezip nane,yumurta,süt ile karıştıralım,domatesleri de ekleyip simitlerin üzerine gezdirelim ve 180 derece fırına verip hafifçe kızarana kadar pişirelim..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder