11 Mayıs 2009 Pazartesi

ŞEKERPARE


ŞEKERPARE VE P.D.Ç.S.E 42
Merhaba arkadaşlar hepimize sağlıklı ,mutlu ve huzurlu bir hafta diliyorum.Malum dün anneler günüydü bütün annelerin geçte olsa anneler gününü kutluyorum.
Acaba diyorum böyle günlerin olması mı güzel olmamasımı.,
bir tarafım böyle özel günlerde huzur evlerinde kalan başka zaman aranıp sorulmayan anneler,babalar hiç değilse böyle zamanlarda aranıp soruluyor.,
diğer bir yanımda annesini,babasını kaybedenler ,gurbette olanlar böyle özel günlerde daha çok üzülüyor diye düşünüyor.
Neyse bizde dün kayınvalidemlerdeydik,giderken birde tatlı yapayım dedim.Övünmek gibi olmasın ama şekarparelerim oldukça beğenildi.
Tatlımı aynı zamanda etkinliğin ev sahibi arkadaşım tarif dünyasına gönderiyorum.
Eğer sizde fazla kıtır olmayan tatlılar seviyorsanız bu tarif tam size göre.,
1 paket margarin
2 yumurta akı
1/2 su bardağı sıvıyağ
1/2 su bardağı şeker
1/2 paket kabartma tozu
un
Aldığı kadar unla bütün malzemeleri karıştırıp yumuşak bir hamur yaptım.Şekil verip tepsiye dizdim ,yumurta sarısı sürüp çatalla üzerlerine biraz bastırdım.Isıtılmış fırında pişirdim.
Sıcak tatlıya soğuk şerbeti döküp ağzı kapalı bir şekilde dinlendirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder