6 Mayıs 2009 Çarşamba

Evde Ne Varsa Pizzası

Tam bir pizza tutkunuyum.. Sıcak- soğuk, sabah-akşam, peynirli, mantarlı, zeytinli, mısırlı.. her gün yesem bıkmam.. Herşeyden önce hamurişi ve çok lezzetli, ayrıca dilediğiniz malzeme ile pizzanızı yapabilirsiniz, tamamen sizin hayalgücüniüz ve damak zevkinize kalmış bir şey.. Geçen haftasonu canım çekince fırından aldığım ekmek hamuru ile pizza yaptım.. Böylece önceden kendi yoğurduğum hamurdan pizzalara ek olarak bu yöntemi de denemiş oldum..

Fırından aldığım ekmek hamurunu bir kaba alıp üzerine göz kararı un, toz şeker, tuz ve sıvıyağ gezdirip yoğurdum, üzerini örterek 15-20 dk. sıcak bir ortamda beklettim. Yağlanıp unlanmış borcama hamuru yayıp üzerine "evde ne varsa" gezdirdim: mantar, peynir, domates, brokoli, kabak ve kırmızı biber.. Hiçbirini de haşlamadan, çiğden kullandım..

Sonuç? Henüz denemediyseniz mutlaka fırına gidip ekmek hamuru alın ve pizzanızı yapın.. Unutmayın, evde ne varsa..

Yaptığım diğer pizzalar için buraya gözatabilirsiniz..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder