15 Mayıs 2009 Cuma

ÇİLEKLİ KREM ŞANTİ P.D.Ç.S.E 42
Selam arkadaşlar hepimizin cuması mübarek olsun .Rabbim mübarek cumanın hürmetine hepimizi af edip gönül muratlarımızı kabul etsin.
Geçenlerde nette araştırma yapıyordum .Derz dolgu kalemi diye bir şey çıkmış ,fayans aralarında kullanmak için,zamanla aradaki dolgular sararıyor çirkin bir görüntü oluyor.Öyle temizlik konusunda çok takıntılı değilim ama,temizliği severim.Nette forumun birinde arkadaşımız kendi fayans aralarına resim fırçasıyla beyaz plastik boya yaptığını ve çok güzel olduğunu yazmış .
Bende bir kaç gündür bunla uğraşıyorum iğneyle kuyu kazmak kadar olmasada baya bi uğraştırıyor.Sizlerlede paylaşayım dedim .Görüntü hakikaten çok hoş oluyor.
Şimdi tarifime geçeyim ,aslında herkesin bildiği bir tatlı ben fikir vermek adına yayınlayım dedim.Benim çilek yemeyen oğlum bu sayede hem kalsiyum almış oluyor,hemde çilek yemiş oluyor.
1poşet şantiyi 200 ml sütle çıptım içine çilekleri karıştırdım ne kadar zor bir tarif dimi.
Çilekli şantilerimi etkinliğin ev sahibi
tarif dünyasına gönderiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder