25 Ocak 2009 Pazar

YAŞ PASTA



Benim elimden malesef bu kadarı geliyor pasta yapmak benim işm deil eh birazda uyuntuluk varsa yavaşsanız tabi bu benim için geçerli:((( olsun yinede pes etmiyor çaba harcıyorum ya yapmak için uğraşıyorum ya buda bir başlangıçtır ben pek mutfakta durmayı sevmem açıkcası ama blog diyorum ya herzaman bana çok şey kazandırdı şimdi evde o gün birşey yapmazsam çatlıycam yok illaki deniycem illaki yaptıklarım olucak yenicek çok fena oldum çokkk.Neyse tarifime geçiyorum.
Malzemeler:
4 adet yumurta
4 fincan pudra şekeri
4 fincan un
1 pk kabartma tozu
1 paket vanilya
İç malzemesi:
ben 1 paket hazır kakaolu puding kullandım
Yapılışı:
Oda sıcaklığındaki yumurtalar; cam veya porselen bir kaba kırılır.Üzerine pudra şekeri dökülür.Birlikte köpürünceye kadar mikserle çırpılır.Un 2-3 defa elekten geçirilir.Üzerine kabartma tozu ve vanilya dökülür.Birlikte karışımın üzerine ilave edilir.Kaşıkla karıştırılarak birbirine yedirilir.Hamur yağlanmış unlanmış kek kalıbına dökülür.Önceden ısıtılmış fırında 20-25 dakika pişirilir.Kek soğuduktan sonra ortadan ikiye bölünür.2 subardağı ile hazırlamış olduğum çikolatalı pudingi(pişirilip soğutulmuş)arasına döşüyorum.Üzeri için krem şanti,çilek ve rendelenmiş bitter çikolata kullandım ben arzuya göre siz istediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder