5 Ocak 2009 Pazartesi

KAKAOLU TRUFF VE DAVET SOFRAM

Haftasonu sevgili arkadaşlarım özlem,sevgül ve zeynep bana oturmaya geldiler çok güzel bir gün geçirdik.Menüdeki bir çok tarifi daha önce yayınlamıştım bu truffların tarifini daha önce vermedim aslında yıllardır yaptığım bir tariftir yayınlamak bugüne kısmetmiş.Çay saati için ideal.Ben vişne suyu kullandım siz portakal suyu yada başka bir meyvesuyu kullanabilirsiniz.Menümüz ise şöyle idi:

Patatesli mayonezli salata
Banyolu börek
Kabaklı çörek
Kedidilli tiramisu
Kakaolu trufflar
Prenses pasta
Un kurabiyesi

KAKAOLU TRUFF

Malzemeler:

1.5 paket petibör bisküvi
3 yemek kaşığı hindistan cevizi
2 yemek kaşığı kakao
1 paket vanilya
100 gr.kadar erimiş margarin
3 yemek kaşığı pudraşekeri
1 kutu vişnesuyu(200ml.)
1 çay bardağı iri çekilmiş fındık

YAPILIŞI:

Bisküvileri rondoda un haline getirin içine hindistan cevizi hariç diğer malzemeleri katıp yoğurun,cıvık olursa bisküvi ekleyin.Ele yapımayacak hale gelince ceviz büyüklüğünde parçalar koparıp top yapın hindistan cevizine bulayıp servis tabağına dizin.Buzdolabında saklayın.Afiyetolsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder