28 Ocak 2009 Çarşamba

SOBEEE

Bu mimler beni çok sevdi:) dermişim http://piriltilicadi.blogspot.com/ arkadaşım beni mimlemiş kendisine teşekkür ediyorum bu mimi birkaç gün önce yaptığım için ben 5 kişilik seçim yapmıycam ama mime seve seve katılıcam kendisine beni seçtiği için çoooooooooook teşekkür ediyorum sevgilerimi gönderiyorum.
1- Yakınınızda bulunan ilk kitabı alın.
2- 161. sayfayı açın.
3- 5. cümleyi okuyun.
4- Blog sayfasına yazın.
5- En güzel cümle ve en güzel kitabı seçmeyin.Sadece yakınınızda olan ilk kitabı alın.
6- 5 blog arkadaşınıza yollayın
Cevaplarım:
1. Yakınımda olan kitap bilgisayaramın hemen baş ucunda olan:) yemek kitabımdı ha birde kızımın ders kitapları var:) TATLISIYLA TUZLUSUYLA SOFRAMIZ(H.GÜLER VURAL)
2.161. sayfayı açtım:)
3.5.cümleyi okuyorum.:)
4.Yağlı balıklar ızgara yapmaya müsaittirler:))) diyor 5. cümle
Ben yeni minlendiğim için aynı konudan arkadaşlarımı bu defa mimlemiycem ama mime seve seve katıldım herzaman beklerim:)
Sevgilerimi gönderiyorum sana pırıltılı cadı!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder