14 Nisan 2008 Pazartesi

SÜPRİZ TOPLAR VE SOBE

Bu toplar çikolata sevenler için gelsin ayrıca sevgili nigar beni P.D.Ç.S.E 21 e davet etmiş onun içinde gelsin.Arkadaşıma daveti için teşekkür ederim.

MALZEMELER:

3 yaprak milföy
1 paket çikolata
2 yemek kaşığı pudraşekeri
Kızartmak için sıvıyağ

YAPILIŞI:

Milföyleri buzluktan çıkarıp biraz yumuşamaları için beklettim ,yumuşayınca bıçakla dörde böldüm her parçanın içine biraz çikolata parçası koydum(ben ülker sütlü çikolata vadı onu koydum ama onun yerine damla çikolata top çikolatada olur) sonra elimle ağzını kapatıp avucumda yuvarlayıp top yaptım.Her parçayı aynı şekilde top yapınca (bir yaprak milföyden dört top olacak) tavada sıvıyağı kızdırdım topları altın sarısı olana kadar kızarttım bir peçetede birkaç saniye süzdürüp pudra şekerine buladım,ılık ılık yedim.Afiyetolsun.

Sevgili arkadaşım tuğba beni sobelemiş işte cevaplarım canım;

A : Allah ,ailem ,aşk
B : Balıkesir (çocukluğum orada geçti)
C : Camdan kar yağışını seyretmek
Ç : Çilek
D : Dua (onsuz olmaz)
E : Evim
F : Fotoğraf makinem
G : Gezmek:):)
Ğ : ????
H : Halı silmek (hiç sevmem )
I : Ihlara vadisi (çok güzeldi)
İ : İşim
J : Jelibon şeker (çocukken yerdim şimdi tiksiniyorum)
K : Kardeşim (iyiki varsın)
L : Lila rengi ni çok severim
M : Mutfağım (orada olmayı seviyorum)
N : Nane şekeri
O : Okumak
Ö : Ölüm (acı ama kaçınılmaz son)
P : Pasta
R : Rüya
S : Sevmek ,sevilmek güzel duygular)
Ş : Şifre (artık herşey şifreli her yanım şifre oldu:):))
T : Tatlılar (ımmmmm bayılırım )
U : Uyumak
Ü : Üşümek (hiç sevmiyorum yaaaaa)
V : Vedalaşmak
Y : Yemek yapmak ve yemek :):):)
Z : Zaman (su gibi akıp geçiyor)
Bende sevgili melisa ve almulayı sobeliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder