2 Nisan 2008 Çarşamba

HAMİLE KURABİYESİ



Etrafım bebek doluyor .. yaşasın!! Sıra ile abla, teyze, dayı ünvanları kazanıyorum... Sırada gülyüzlü arkadaşım, 20 yıllık dostum Sinem var.. Anne olacak benim mavişim hem de çocukluğumuzdan beri ona yakıştırdığım şekilde erkek annesi..
Onun bebeği benim için çok çok özel olacak.Henüz 10 yaşında tanıdığım, başucunda hala masal kitabı bulunan renkli mi renkli annesiyle geçen en güzel günlerimizi, oyunlarımızı anlatacağım ona.
Benim onu karşılama şeklim bana has olmalı dedim ve önce ona gidip ilk bisikletini aldım :) Çiçekçiden çiçek alırken bu bisikleti görünce "işte aradığım şey" dedim kendime...
Sonra mutfağa girip pastamalzemeleri.com'dan edindiğim elbise kalıbını buldum dipsiz kurabiye kalıbı kutumdan :) İsim kartlarını hazırladığım tarifle kurabiye hamuru hazırladım.





Buzdobında yaklaşık 30 dk kadar beklettim ve resimde göreceğiniz şekilde yapıp pişirdim...


Soğuduktan sonra şeker hamurunu aynı kalıbı kullanarak kestim ve yine bir parçayı elimde yuvarlayarak göbek kısmına yerleştirdim, modelleme setiyle göbeğin çevresini düzelttim.



Yazı aparatı ile üzerine "MOM TO BE" (anne adayı) yazıp jelatinledim ve yine mavi rafya ile süslemeyi tamamladım.


İşte oğlumuzun ilk bisikleti ...
Bu arada geçtiğimiz cumartesi anneannesi, babası, ben hepimiz tribünlerde oğlumuza baktık annesi ultrasona girdiğinde..Doktor "bu gözü"," bu karnı" demese anlamayacağım o karaltıda minicik kalbinin nasıl hızla attığını duyduğumda tutamadım kendimi ağladım...

Biz seni bekliyoruz küçük bey ... Hem de kocaman bir sevgiyle...

Afiyetle,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder