9 Nisan 2008 Çarşamba

PATLICAN MÜCVERİ

Hem geçen gün yaptığım patlıcanlı çanak kebabından artan patlıcanları değerlendirmek için hemde patlıcan mücverinin tadını merak ettiğim için yaptım bu mücverleri değişik ve güzel oldular.Böylece bostan patlıcanlarının içide ziyan edilmedi.

MALZEMELER:

3 adet bostan patlıcanının içi
1 yumurta
1 kibrit kutusu kadar kaşar peyniri
biraz tuz
biraz karabiber
2 çay kaşığı kırmızı pulbiber
2 çay kaşığı kabartmatozu
aldığı kadar un
kızartmak için 2 su bardağı sıvıyağ

YAPILIŞI:

Blender 'a patlıcan içlerini ,yumurta,kaşar peyniri,baharatları ,kabartmatozunu koyup çektim.İçine 4 yemek kaşığı kadar un koydum koyu kıvamlı bir hamur oldu isterseniz maydanozda koyabilirsiniz.Bir tavada sıvıyağı kızdırdım patlıcanlı harçtan birer kaşık birer kaşık döküp kızarttım.Afiyetle yedim işte bu kadarcık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder