24 Haziran 2013 Pazartesi

FIRINDA GÖZLEME VEYA KAPALI PİZZA



Sizlere istediğiniz iç harcı kullanarak yapabileceğiniz bir tarif vereceğim.....
İster çayın yanına ister sahur sofraları için hem pratik hemde lezzetli bir tarif...
Tarifimize geçelim dilerseniz...
1 su bardağı ılık su
Bir çimdik yaklaşık yarım çay kaşığı maya
1 yemek kaşığı zeytinyağı
Tuz
Un
Domates
kaşar peyniri
Sivri biber
Domates sos
Malzemelerle yumuşak bir hamur yoğurdum dinlenmeye bıraktım bende bu arada iç malzemesini hazırladım....
Domatesi dilim dilim doğradım biberleride orta kalınlıkta kestim kaşar peynirinide rendeledim....

Orta boy portakal kadar hamur alıp unlanmış zeminde merdaneyle hamura ara ara un serperek açtım...
Koyuca domates sosundan bir iki kaşık sürdüm hamurun fazla ıslanmamasına özen gösterdimki hamur yırtılmasın..
Domates dilimlerinden doğradığım biberlerdende koydum en üstüne rendelediğim kaşar peynirindende serptim hamuru çiğ börek yapar gibi kapattım...
Tepsiye dizdim üzerine arzuya göre biraz zeytinyağı sürdüm...
Isıtılmış fırında pişirdim....
Bu tarifi emel arkadaşımda görmüştüm ben tarifi değiştirerek kendi damak tadımıza göre yaptım...
Selametle kalın...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder