26 Aralık 2012 Çarşamba

YENİ BİR YILBAŞI SOFRASI KURDUM AMA BU SEFER BİR TELEVİZYON PROGRAMI İÇİN



Yarın yani 28 Aralık saat 12:30'da Star TV Soframız programında olacağım...
 
Programın tekrarını izlemek için lütfen tıklayınız...

Blogumda tam da bu yazının hemen sağ tarafında, "Hakkımda" kısmında bir cümle yazar... Mutfak, çocukken oynadığım en güzel oyunların mekanı .. Evet ben çocukken bile yemek pişirmek üzerine kurardım oyunlarımı. Mutfağa girer, annemin önlüklerinden birini belime dolar, küçük kaselere malzemeleri hazırlar, sağ tarafta kamera varmış gibi o yöne bakarak "evet sayın seyirciler bugün size menemen yapılışını anlatacağım" diye oyun oynardım :) Bu merakım ve hevesim beni mutfağa daha da sıkı bağladı ve bugünlere geldik.. 

Birkaç hafta önce Star Tv Soframız  programı yapımcısı sevgili Burcu bana email gönderdiğinde aklıma ilk bu oyunum geldi :) Program için yılbaşı sofrası hazırlama teklifi ileten Burcu'ya yanıtım elbette olumlu oldu ... Çekime geldikleri gün bu işin ne kadar zor olduğunu yaşayarak öğrendim. Her gittikleri eve yeniden set kuran o set ekibinin özverili çalışması ile seyircilerine en mükemmeli izletmek çabası güden tüm ekip çalışanları hakikaten bizlere 1 saatlik program çıkartmak için canla başla çalışıyorlar. 

Fotoğraflar telefon ile çekildiği için kalitesi düşük kusuruma bakmayın lütfen.. Ancak heyecanımı benimle paylaşır, programı izleme şansı yakalayanlardan yorumlar alabilirsem çok mutlu olurum.
4 tarif paylaşacağım programın teması yılbaşı olunca elbette yılbaşına özel yılbaşı temalı bir sofra kurdum..Bu sefer kırmızı-beyaz renkleri tercih ettim.Bizim evin mutfağı çekim için küçük geldiği için teyzemin evinde yaptığımız çekimlerde işin en kolay kısmı sanırım yemek pişirme kısmıydı. Çocukken oynadığım oyunun gerçeğe dönüşmesi ok zevkliydi hakikaten.
Bakalım yarın kendimi seyretme tahammülü gösterebilecek miyim :) Tuhaf gelecek muhakkak :)
Seyretmek isteyip kaçıranlar, kaçıracaklar olursa program bittiğinde hemen programın web sitesine tekrarı yükleniyor... Umarım seyredebilirsiniz :)




Sevgiyle ve afiyetle kalın,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder