17 Aralık 2012 Pazartesi

ÇİKOLATA SOSLU ARA KATI BOL MUZLU PASTA

ÇİKOLATALA SOSLU ARA KATI BOL MUZLU PASTA
Hem de çook kolay bir pasta yani benim gibi sağlığı yerinde olmayanların rahatlıkla yapabileceği bir pasta amma ;
:( maalesef bu kadar basit bir iş bile beni inanılmaz derecede yordu desem bana inanırmısınız ? malzemeler: 1 adet 2 katlı sade pastaban,
2 adet muz,
süt(hem keki ıslatmak,hem kremayı çırpmak için),
yarım paket çikolata sos
pastabanın ilk katı şekerle karıştırılmış süt ile ıslatılır,
krema pişirilir veya benim yaptığım gibi :) hazır paket halinde satılan toz süt veya su ile mikserle çırpılır,
çikolata sos da su veya süt ile karıştırılarak kaynatılır,
ilk kat kekin üstüne kremanınyarıya yakını sürülür,üstüne dilimlenen muzlar yerleştirilir,
2.kat kek de süt ile ıslatılarak yerleştirilir,kalan krema en üste sürülür,çikolata sos istenilen şekilde dökülür
işte hepsi bu kadar ama; bu kadarını bile tek başıma yapamadım :( sağolsun eşimin yardımı çok oldu, mikseri çalıştırmak, kremayı çırpmak, çikolata sosu ocakta karıştırmak ...
ve bu pasta bir KERMES için yapıldı 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder