25 Aralık 2012 Salı

TAVUK SUYU ÇORBASI


Selamlar arkadaşlar malum havalar soğudu kış kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı...Soğuk havalarda içimizi ısıtacak hastalandığımızda en kolay tüketebileceğimiz lezzet tavuk suyuna çorba....
Çorba yaparken genelde göz kararıyla ölçmeden yaparım ama bu sefer sizler için ölçerek yaptım...
Bakalım çorbayı nasıl yapmışım yapıcak olanlara kolay gelsin afiyet şifa olsun...
5,5 su bardağı tavuk suyu
1/2 su bardağı pirinç
1 yemek kaşığı tepeleme ölçüsünden biraz az un
Tuz
Tavuk suyunu tencereye aldım pirincide ekledim su kaynadıktan sonra altını iyice kıstım pirinçler piştikten sonra unu bir kasede az suyla açtım....
Çorbanın içine karıştıra karıştıra sulu unu ilave ettim... Çorba hafif kaynamaya başlayınca altını kapattım çorbamız ılıyana kadar arada bir karıştırdımki  topaklanmasın..
Çok mutlu bir gün geçirmeniz dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder